Πολιτική Επιστροφών

Επιστροφές προϊόντων Dead On Arrival (DOA)

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που αγόρασες εντός 7 ημερών από την παραλαβή (DOA 7 ημερών) και να ζητήσεις αντικατάσταση στις παρακάτω περιπτώσεις:

  • Παραλαβή λανθασμένων προϊόντων (άλλα από αυτά της παραγγελίας)
  • Προϊόντα με αισθητικά προβλήματα
  • Ελαττωματικά προϊόντα κατά την πρώτη χρήση

Στην περίπτωση κατεστραμμένης συσκευασίας, ο πελάτης οφείλει να μην αποδεχτεί την παραλαβή του προϊόντος εξ αρχής και να ζητήσει την αντικατάστασή του, κατόπιν συνεννόησης με την ΕΤΑΙΡΕΙΑ. Ο ΠΕΛΑΤΗΣ είναι εξολοκλήρου υπεύθυνος για τον ποιοτικό και ποσοτικό έλεγχο της παραγγελίας του κατά τη παραλαβή, καθώς μετά την υπογραφή στον μεταφορέα η ΕΤΑΙΡΕΙΑ δεν αναγνωρίζει οποιαδήποτε φθορά. Σε περίπτωση οποιουδήποτε προβλήματος, παρακαλούμε όπως έρθετε σε άμεση επικοινωνία μαζί μας πριν υπογράψετε το σχετικό παραστατικό της μεταφορικής εταιρείας.

Στην περίπτωση που το προϊόν επιστραφεί στην έδρα μας και δεν διαπιστωθεί κάποιο πρόβλημα, ο πελάτης επιβαρύνεται τα έξοδα μεταφοράς που προέκυψαν για την υπόθεση του.

Εάν λάβεις προϊόν το οποίο έχει διαφορές συγκριτικά με την περιγραφή του κατά την αγορά στην ιστοσελίδα μας, θα πρέπει να ενημερώσεις την εταιρία ΠΡΙΝ από τη χρήση του.

Σε διαφορετική περίπτωση, η εταιρία έχει το δικαίωμα να αρνηθεί την επιστροφή του.

Όσον αφορά τα έπιπλα θα πρέπει πριν την συναρμολόγησή τους να γίνει λεπτομερής έλεγχος για τυχόν εργοστασιακά αισθητικά ελαττώματα (γρατζουνιές κλπ.) ή φθορές. Δεν θα γίνεται δεκτή καμία επιστροφή επίπλου με εργοστασιακό ή αισθητικό ελάττωμα μετά την συναρμολόγησή του.

Μπορείς να ζητήσεις επιστροφή χρημάτων εάν δεν επιθυμείς αντικατάσταση του προϊόντος, αλλά σε αυτή την περίπτωση δικαιούσαι μόνο την αξία του προϊόντος - και όχι οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την αρχική παράδοση του προϊόντος σε εσένα.

Το ηλεκτρονικό κατάστημα επιφυλάσσεται του δικαιώματος αιτιολογημένα να αρνηθεί την εκτέλεση παραγγελίας/πώλησης και του δικαιώματος να εκτελέσει την παραγγελία με επιφύλαξη προκαταβολής του συνολικού τιμήματος πριν την αποστολή της παραγγελίας.

Σε περίπτωση που επιθυμείς να επιστρεψεις ο ιδιος ένα προϊόν στο κατάστημα μας, ή να παραλάβεις ένα προϊόν από service από το κατάστημα μας, θα πρέπει να έρθεις μόνο κάθε Τετάρτη από τις 09.00 πμ. έως τις 18.00 μμ.

Δικαίωμα υπαναχώρησης

Έχεις το δικαίωμα επιστροφής των προϊόντων λόγω αλλαγής γνώμης και να ζητήσεις την πίστωση ή την επιστροφή χρημάτων μέσα σε διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του δέματος σου, οι παρακάτω όροι ισχύουν και για τις αγορές μέσω της υπηρεσίας click away.

Προϋποθέσεις για το δικαίωμα υπαναχώρησης :

  • Τα προς επιστροφή προϊόντα πρέπει να μην έχουν χρησιμοποιηθεί και να είναι στην αρχική τους συσκευασία και σε αρίστη κατάσταση. Οποιαδήποτε χρήση των παραδοθέντων προϊόντων πέραν της απαραίτητης για την επιθεώρησή τους κατά την παράδοση, ακυρώνει το δικαίωμά σου για επιστροφή.
  • Για να γίνει δεκτή επιστροφή του προϊόντος θα πρέπει να επιδεικνύεται το πρωτότυπο παραστατικό αγοράς (απόδειξη λιανικής, τιμολόγιο) από το πρόσωπο που αρχικά αγόρασε το προϊόν και του οποίου τα στοιχεία αποτυπώνονται στο παραστατικό αγοράς.
  • Ο πελάτης οφείλει να παραδώσει το προϊόν στην ΕΔΡΑ της εταιρίας αποκλειστικά με δική του ευθύνη. Η εταιρία δεν αναλαμβάνει έξοδα μεταφοράς για την επιστροφή του προϊόντος.
  • Κάθε προϊόν που επιστρέφεται θα πρέπει να περάσει πρώτα από τεχνικό έλεγχο, διαδικασία που μπορεί να διαρκέσει ένα εύλογο χρονικό διάστημα.
  • Ο πελάτης ευθύνεται να αποζημιώσει την εταιρεία αν έκανε χρήση άλλη από εκείνη που είναι αναγκαία για τη διαπίστωση της φύσης, των χαρακτηριστικών και της λειτουργίας των αγαθών στο διάστημα μέχρι τη δήλωση της υπαναχώρησης. Σε περίπτωση ανοίγματος της συσκευασίας ή και λειτουργίας των προϊόντων η αξία τους αυτομάτως μειώνεται καθώς το προϊόν χαρακτηρίζεται ως μεταχειρισμένο και ο πελάτης οφείλει να αποζημιώσει την εταιρεία για την μείωση της αξίας του προϊόντος.
  • Σε περίπτωση που δεν επιστραφούν εντός 14 ημερών τότε η εταιρεία μας δύναται να μην αποδεχτεί την όποια επιστροφή ή αντικατάσταση προϊόντος. Σε κάθε περίπτωση το ανώτατο χρονικό περιθώριο επιστροφής για αντικατάσταση δεν δύναται να παραταθεί πέραν των 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.
  • Δεν επιστρέφονται δαπάνες παράδοσης και ο πελάτης πρέπει να αναλάβει τα έξοδα επιστροφής των προϊόντων. Σε περίπτωση προϊόντων με Δωρεάν μεταφορικά το πόσο που θα αφαιρείται είναι ανάλογο του βάρους του προϊόντος.
  • Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην ΕΔΡΑ μας, με αποκλειστικά δική σου ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σου (εκτός των ΕΛΤΑ).

Εξαιρέσεις από το δικαίωμα υπαναχώρησης

Δεν μπορούν να επιστραφούν προϊόντα χωρίς την αρχική τους συσκευασία ή με παραβιασμένη συσκευασία, μεταχειρισμένα, χρησιμοποιημένα ή κατεστραμμένα ενώ η Εταιρεία έχει το δικαίωμα να αξιώσει αποζημίωση ακόμη και για αχρησιμοποίητα προϊόντα εφόσον επιστρέφονται καταπονημένα, ελλιπή ή με φθορές. Σε περίπτωση επιστροφής προιόντων, δεν επιτρέπεται η επικόλληση ετικετών και ταινιών συσκευασίας επάνω στο κουτί συσκευασίας. Αν τα επιστρεφόμενα κουτιά των προϊόντων έχουν υποστεί ζημία, η επιστροφή δεν γίνεται δεκτή.

Από το δικαίωμα υπαναχώρησης εξαιρούνται προϊόντα ένδυσης (εσώρουχα, κορσέδες, κάλτσες, καλσόν κλπ), καθώς και λευκά είδη (μαξιλάρια, πετσέτες, σεντόνια, παπλωματοθήκες). Επιπλέον είδη προσωπικής φροντίδας & υγιεινής όπως ξυριστικές, κουρευτικές, αποτριχωτικές μηχανές, συσκευές καθαρισμού ή περιποίησης προσώπου και σώματος, κρέμες, καλλυντικά, αρώματα, σκουλαρίκια, συσκευές μασάζ, ζώνες αδυνατίσματος, ακουστικά κλπ., καθώς και τα επαναχρησιμοποιούμενα καλαμάκια, εφόσον αποσφραγιστούν ή χρησιμοποιηθούν, για καθαρά υγειονομικούς λόγους.

Δεν δικαιούσθε υπαναχώρηση στην περίπτωση προμήθειας ψηφιακού περιεχομένου (λογισμικό) μη παρεχόμενου πάνω σε υλικό μέσο.

Για να ξεκινήσει η διαδικασία της επιστροφής, θα πρέπει να ενημερώσεις γραπτώς την εταιρία στο email support@goclever.gr και να κάνεις γνωστό το αίτημα σου για υπαναχώρηση.

Θα πρέπει επίσης να συμπληρώσεις την ειδική φόρμα που βρήκες στο δέμα σου κατά την παραλαβή, και να τη συμπεριλάβεις στην επιστροφή σου, συμπληρωμένο με όλα τα απαραίτητα πεδία που απαιτούνται.

Επιστροφές εντός εγγύησης

Η εγγύηση δεν καλύπτει προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση.

Σε πολλά από τα προϊόντα μας μπορεί να αναφέρεται ο όρος επαγγελματικό αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επαγγελματική χρήση.

Έχεις το δικαίωμα να επιστρέψεις τα προϊόντα που παρουσιάζουν κάποιο λειτουργικό πρόβλημα και να ζητήσεις την επισκευή τους.

Σε περίπτωση αδυναμίας επισκευής του ελαττωματικού προϊόντος η Εταιρία θα αντικαθιστά το ελαττωματικό προϊόν με άλλο ίδιο ή αντίστοιχων τεχνικών προδιαγραφών και σε περίπτωση αδυναμίας αντικατάστασης θα εκδοθεί πιστωτικό για επόμενη αγορά.

Θα πρέπει να κάνεις γνωστό στην ΕΤΑΙΡΙΑ το αίτημα σου για χρήση της εγγύησης του προϊόντος γραπτώς, αποστέλλοντας email στο support@goclever.gr, έχοντας συμπληρώσει την φόρμα επιστροφής που θα βρεις ΕΔΩ.

Ιδανικά θα πρέπει να συμπεριλάβεις φωτογραφίες ή βίντεο που να απεικονίζουν το πρόβλημα και αν αυτό δεν είναι εφικτό, τότε να αναφέρεις ξεκάθαρα και αναλυτικά το πρόβλημα που έχει προκύψει.

Η εταιρία θα σε ενημερώσει για τις ενέργειες που πρέπει να ακολουθηθούν για να λυθεί το πρόβλημα.

Το προϊόν θα πρέπει να επιστραφεί αποκλειστικά στην ΕΔΡΑ μας, με αποκλειστικά δική σου ευθύνη, έξοδα και courier της επιλογής σου (εκτός των ΕΛΤΑ).

Η επιστροφή του προϊόντος μπορεί να γίνει επίσης τις εργάσιμες ώρες και ημέρες (Δευτέρα - Παρασκευή 9-6) στην έδρα της εταιρίας.

Όροι και προϋποθέσεις για την Επιστροφή εντός Εγγύησης

  • Το προϊόν να είναι εντός εγγύησης.
  • Το προϊόν δεν έχει χρησιμοποιηθεί με τρόπο που παραβιάζει τους όρους εγγύησης του κατασκευαστή.
  • Το προϊόν θα πρέπει να είναι καθαρό από τυχόν προηγούμενη χρήση, διαφορετικά η Εταιρία έχει το δικαίωμα να μην το παραλάβει.
  • Το προϊόν συνοδεύεται από όλα τα απαραίτητα έγγραφα, που αποδεικνύουν την συναλλαγή (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ).
  • Το προϊόν δεν έχει υποστεί επέμβαση από μη εξουσιοδοτημένο άτομο.
  • Η βλάβη δεν προέρχεται από ατύχημα, κακή συνδεσμολογία, πτώση, έκθεση σε ακραία επίπεδα θερμοκρασίας, υγρασίας, κραδασμού ή ρίψης υγρών. Επίσης δεν καλύπτεται από εγγύηση κανέναείδος σπασίματος της συσκευής από την στιγμή που έχει χρησιμοποιηθεί.

Εάν το προϊόν που επέστρεψες δεν μπορεί να επισκευαστεί, τότε θα λάβεις ένα νέο ίδιο (ή αντίστοιχο σε περίπτωση έλλειψης του αρχικού), με έξοδα της ΕΤΑΙΡΙΑΣ. Σε περίπτωση αδυναμίας αποστολής κάποιου αντίστοιχου προϊόντος, μπορείς να ζητήσεις πίστωση του λογαριασμού σου για μελλοντική αγορά από το κατάστημα μας ή επιστροφή χρημάτων.

Επιπλέον σε ενημερώνουμε ότι για τα προϊόντα που ελέγχονται από το Service (ανεξαρτήτου εγγύησης) και δεν παρουσιάζουν το αναφερόμενο πρόβλημα, υπάρχει χρέωση «Μη διαπίστωση προβλήματος» 15 ευρώ + Φ.Π.Α., για την κάλυψη του διαχειριστικού κόστους, και τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν εξολοκλήρου τον πελάτη.

Ο χρόνος ελέγχου και επισκευής των προϊόντων ορίζεται σε 10-15 ημέρες. Εάν χρειαστεί η μεταφορά του προϊόντος στον κατασκευαστή, ή χρειαστούν ανταλλακτικά που δεν υπάρχουν στην Ελλάδα, ο χρόνος μπορεί να διαμορφωθεί σε έως και 40 εργάσιμες ημέρες. Οι χρόνοι ποικίλουν ανάλογα με την χρονική περίοδο και το φόρτο εργασίας.

Επιστροφές χρημάτων

Σε περίπτωση που έχεις αιτηθεί επιστροφή χρημάτων, είναι χρήσιμο να γνωρίζεις ότι:

  • Η επιστροφή χρημάτων θα γίνει τον τρόπο με τον οποίο πλήρωσες την παραγγελία σου.
  • Δεν επιστρέφονται οποιαδήποτε έξοδα προέκυψαν για την παράδοση του δέματος σε εσένα (μεταφορικά έξοδα, έξοδα αντικαταβολής).
  • Η εταιρία δεν αναλαμβάνει ούτε είναι υποχρεωμένη να καλύψει τυχόν έξοδα αποστολής και επιστροφής , εκτός εάν έχει συμφωνηθεί το αντίθετο μέσα από επικοινωνία της με τον πελάτη.
  • Εάν η επιστροφή χρημάτων γίνει σε τραπεζικό λογαριασμό εκτός Piraeus Bank τότε τα έξοδα της μεταφοράς των χρημάτων επιβαρύνουν τον πελάτη.